otosay

  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره payan 2

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 8

جهت دستیابی آسان و کاهش برآمدگی ترجیح داده می شود که این وسیله روی پایانه آزاد شافت نصب شده باشد .سکو یا تامپون های مایل و کج به وسیله بخش های تعدیل بار (تعدیل کننده یا موازنه بار )پشتیبانی می گردند. که این امر منجر به زاویه دار شدن شافت تا 0.3درصد می شود . چون سکوها یا تامپون های مایل به طرز خاصی محافظت و پشتیبانی می شوند ،یاتاقان های رانشی یا ضربه ای تنها برای یک جهت مناسبند .اما با وجود ظرفیت و قدرت بار کاهش یافته ،متحمل چرخش معکوسی خواهند شد.

پیوند یا اتصال سه بعدی و محکم :

این عملیات طبیعی و نرمال OEM است که با استفاده از اتصالات و پیوندهای سه بعدی و محکم منجر به کاربرد تنها یک یاتاقان رانشی محوری برای بدنه ها و روکش های تکی یا چند تایی می شود .

یک شافت راط باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند اختلالات و بی نظمی های زیاد را تحمل کند .ایتت شافت ، بین دو پایانه شافت ماشین ها قرار گرفته تا آنها را به هم متصل سازد (شکل C-159).در مورد واحدهایی که بوسیله موتور به حرکت در می آیند،تگنیگ معمول و نرمال ،کاربرد چرخ دنده های (لوازم و دستگاه های) مارپیچی است که طبق شکل ( C-160و C-161) روی شافت چرخ دنده کوچکتر همراه با بست ها و اتالات رانشی ارائه گردیده است .اتصالات رانشی ،نه تنها رانش محوری را که بوسیله ججفت شدن و درهم گیر کردن پیچ یا کات دندانه ای در گوشه محور شافت ایجاد شده از کار می اندازد و خنثی می کند ، بلکه رانش نامتعادل محوری در پروانه ،پره پرسرعت را به یاتاقان رانشی واقع در شافت چرخ کم سرعت منتقل می کند.برای فت و جور بودن و گیر گردن خوب چرخ دنده باید چرخ دنده و شافت چرخ دند ه کوچکتر با هم موازی باسند و به طور اتوماتیک با این کار ،موازی شدن سطوح ارتباط اتصالات رانشی (بست ) و طوقه چرخ تضممین می گردد.کاهش تدریجی اتصالات رانشی باغث تشکیل لایه روغن سفتی می شود که در نهایت با گسترش منطقه فشار به سطح وسیعی همراه می شود .آن هم با توزیع فشاری که شباهت زیادی به یاتاقان گرد روغن کاری نشده استاندارد دارد.

حرکت نسبی بین دو سطح ارتباطی سیستم اتصالات (بست ) رانشی ،ترکیب دو حرکت چرخشی و لغزشی است که در نزدیکی قطر دایره حرکت روی می دهد و منجر به ایجاد سرعت نسبتا کمی می گردد.به این ترتیب انتقال رانش یا ضربه با حد اقل افت مکانیکی همراه خواهد شد .افت بسیار پایین یک یاتاقان رانشی در شافت گم سرعت در مقایسه با افت بالای یاتاقان های رانشی در ترن پرسرعت به ذخیره انرژی عظیمی منجر می گردد.

برای ترن های کمپرسوری که بوسیله توربین کار می کنند، یاتاقان رانشی معمولا در توربین قرار می گیرد .همچنین در این مورد اتصالات محکم و سه بعدی با شافت های رابط و انعطاف پذیر ارجح و در اولویت خواهند بود .

این نوع آرایش اتصال ، مانع از اتصالات سنگین و برآمده از چرخ دنده می شود که معمولا جلوی شناسایی دقیق سرعت های خیلی پایین و کم و پدیده قفل گشتاور را می گیرد که این پدیده نیز باعث اضافه بار یاتاقان رانشی محوری می گردد.نتیجه نیروی سایش محوری می تواند سراسر جسم را در بربگیرد اگر توجه جدی به تمیزکاری با روغن نگردد.

کمپرسورهای مرکزگریز(سانتریفوژ):

این نوع کمپرسورها که با ابن منبع اطلاعات ساخته شده اند برای تراکم گازهای مختلف در دامنه جریان 0.6تا 60متر مکعب بر ثانیه و فشار حداکثر 700barبه کار می روند.این کمپرسورها کاربردها و استفاده های متنوعی دارند .ولی اصولا در رشته های مهندسی فرایند ،صنایع شیمیایی و پردازش کانی های معدنی و تولید نفت و گاز به کار می رود .(شکلC-127)

واحدهایی که با این منبع اطلاعات ساخته می شوند ،ورودی منبع تغذیه یا پاور در آن ها مختلف و از چند صد کیلووات تا 40مگاوات می باشد .

برای کاهش زمان طراحی و اطمینان بیشتر از ساخت مقرون به صرفه و فراهم نمودن عناصر و اجزای اصلی ،گروخهی از این کمپرسورها به میزان بهینه ای استاندارد سازی شده اند .ضریب هندسی ثابت بین اندازه های فریم به کمپرسور اجازه می دهد تا با حداقل اجزا و بخش های مختلف و حذف سرمایه گذاری رئی قطعات یدکی ،با مشخصات و ویژگی های مختلف مونتاژ گردد. همچنین باعث تراکم و پیش بیننی عملکرد و استرس های اندازه های مختلف گردد.شکل C-162بخشی از این نوع کمپرسور را نشان می دهد .

گستره نوع :

دامنه وگستره استاندارد در نمونه های مختلف بدنه شکافته شده به صورت افقی ،برای این منبع OEMبه هشت سایز فریم توسعه می یابد.(شکلC-131)که شامل سه دامنه فشار برای هر سایز فریم تا 70barمی باشد و برای چرخش مناسب طراحی گردیده ااست .انتخاب صحیح سوق دهنده ها و ساطع کننده ها ،مراحل مختلف عملکرد کمپرسور را با هر نوع داده و اطلاعات خاص سازگار می سازد .(شکل های C-163تا C-167)

طرح جعبه فنری (لوله ای )برای تخلیه فشار به میزان 700barمناسب می باشد .این طراحی دارای تقسیم یا شکاف بدنه به صورت عمودی همراه با کاور یا پوشش انتهایی ،کاور شکافته شده خودکار و بدنه داخلی شکافته شده ،به صورت افقی است که برای سهولت مونتاژ و پیاده سازی دستگاه مفید واقع خواهند شد .اجزا و عناصر داخلی مثل بدنه داخلی و شکافته شده به صورت افقی ،کاور باز شده خودکار ،دیافراگم ها و پروانه با یاتاقان ها و واشرها ،خارج از دنه جعبه فنر مونتاژ شده اند. قبل از مونتاژ نهایی از تمیزی داخلی دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

طرح کمپرسور:سازگاری با گستره محصول استاندارد شده .

روش های مختلف تغییر پذیری و سازگاری طرح های استاندارد با شرایط عملکردی مختلف در ذیل ارائه گشته است :

-تغییر پذیری و سازگاری با شرایط مختلف جریان خاص

ابعاد اصلی اجزا و بخش های کمپرسور مثل بدنه ها ،سوق دهنده ها ،پخش کننده ها و یاتاقان ها با استفاده از ضریب مقیاس ثابت بین سایزهای مختلف فریم ،استاندارد سازی می گردد.همان طور که در شکل C-165دیده می شود ،این ضریب برای سایزهای بدنه برابر با 1.25،برای قطرهای سوق دهنده 1.12 و حتی برای ابعاد خاصی از بخش های داخلی کوچکترمی باشد .این سیستم با کاربرد حداقل بخش های از پیش طراحی شده ،به مونتاژ کمپرسور ها مطابق با داده های خاص منجر می گردد.به علاوه ،به پیش بینی دقیق عملکرد سایز های فریم دیگر می انجامد. هشت سایز فریم ،گستره ای بین 0.5و 60 مارمکعب بر ثانیه را پوشش می دهند .دامنه یا گستره حجم های مکش بالاتر 25مترمکعب بر ثانیه و حداکثر 350 متر مکعب بر ثانیه می باشد .که به وسیله 12سایز فریم کمپرسورهای محوری پوشش داده شده است . در این موارد ضریب مقیاس 1.12 می باشد.

-تغییر پذیری و سازش با فشارهای خاص و مختلف .

مدل های منبع اطلاعات (R،RZ وRS)می توانند به بدنه هایی مجهز باشند که از چدن خاکستری ،چدن گره دار یا فولاد ساخته شده باشد .و با توجه به سایز فریم آن ها را برای طراحی استاندارد و سطوح فشار 6، 16، 25و40bar متناسب می سازد .بدنه های RB، RBZو RBS که از فولاد ریخته ای یا ساختگی فراهم گردیده اند .تا گستره فشار استاندارد را تا 700bar پوشش می دهند.

-تغییر پذیری و سازگاری با شرایط مختلف فرایند.

صنایع فرایندی با توجه به آرایش ناوک ها و دهانه های بدنه خارجی ،مقتضیاتی با دامنه و گستره متغیر دارند.چه زمانی که خنک سازی برای کاهش دما در طی فشرده سازی نیاز باشدو چه زمانی که ورودی های رابط باید برای جریتانات فرعی و کناری ارائه گردد.طرح استاندارد از این لحاظ انعطاف پذیری بالایی دارد.









سایر محصولات :
تحقیق درباره payan 2

تحقیق درباره payan 2 ...

آشکار سازی اطلاعات بد و تعیین هویت 41 ص

آشکار سازی اطلاعات بد...

تحقیق در مورد تغذیه در ورزش کشتی 10 ص

تحقیق در مورد تغذیه...

تحقیق درمورد ارتباط اسطوره و حماسه به پایه ی شاهنامه و منابع ایرانی

تحقیق درمورد ارتباط...

تحقیق درباره pascal

تحقیق درباره pascal...

آشنایی با مفهوم خویشتن 11 ص

آشنایی با مفهوم...

تحقیق در مورد تعیین برخی ویژگی های فیزیکوشیمیایی و ردیابی سرولوژیکی جدایه ایرانی ویروس کوتولگی زبر ذرت 13 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق درمورد ادیان قدیم در عربستان 38 ص

تحقیق درمورد ادیان قدیم...

تحقیق در مورد یک واحد تولیدی word

تحقیق در مورد یک...

آسیب شناسی اجتماعی زنان فرار دختران از خانه 17 ص

آسیب شناسی اجتماعی زنان ...

دانلود مقاله جوشکاری مقاومتی نقطه ای

دانلود مقاله جوشکاری مقاومتی نقطه ای...

تحقیق درباره panahnejad

تحقیق درباره panahnejad...

تحقیق در مورد تعلیم و تربیت در اسلام

تحقیق در مورد...

آسم 35 ص

آسم 35 ص...

تحقیق درمورد ادیان و مذاهب مصر باستان

تحقیق درمورد ادیان...

مقاله درمورد بهسازی زمینهای آبرفتی به روش تزریق سیمان

مقاله درمورد بهسازی زمینهای آبرفتی به روش...

تحقیق درباره OS

تحقیق درباره OS...

آسم 12 ص

آسم 12 ص...

تحقیق در مورد تعریف اخلاق

تحقیق در مورد تعریف اخلاق...

تحقیق در مورد کلیات مدیریت word

تحقیق در مورد...

دانلود مقاله جوشکاری زیر آب

دانلود مقاله جوشکاری زیر آب...

تحقیق درمورد ادیان و مذاهب مصر باستان 2

تحقیق درمورد ادیان و مذاهب مصر...

آزادی در اندیشه امام خمینیره 18 ص

آزادی در اندیشه امام خمینیره...

تحقیق در مورد تعریفJPEG و کاربرد آن 9 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره Organizational Behavior Management OBM Network

تحقیق درباره Organizational Behavior Management OBM...

دانلود مقاله جوش ، تبخیر

دانلود مقاله جوش...

آرامش روانی 14 ص

آرامش روانی 14 ص...

تحقیق درمورد ادبیات

تحقیق درمورد ادبیات...

تحقیق درباره NTFS

تحقیق درباره NTFS...

تحقیق در مورد تعارض سازمانی تعریف، مبانی انواع و مدیریت تعارض 16 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کلاس جهانی تولید word

تحقیق در مورد کلاس جهانی...

آرامش 13 ص

آرامش 13 ص...

دانلود مقاله جلوگیری از پدیده هیدرات و طراحی واحد صنعتی آن

دانلود مقاله جلوگیری از پدیده هیدرات...

تعیین ضریب رفتار برج های خنک کننده ساخته شده از سازه فضاکار با استفاده از تحلیل دینامیکی افزاینده

تعیین ضریب رفتار برج های خنک کننده...

تحقیق درمورد ادبیات کودکان

تحقیق درمورد ادبیات...

تحقیق درباره ntfskamel va jame

تحقیق درباره ntfskamel va jame...

تحقیق در مورد تعادل قوا سه گانه 12ص

تحقیق در مورد تعادل قوا سه...

آرام بخش ها 17 ص

آرام بخش ها 17 ص...

آراستگی و شخصیت 10 ص

آراستگی و شخصیت 10 ص...

تحقیق درمورد ادبیات چیست

تحقیق درمورد ادبیات...

تحقیق درباره NTFS

تحقیق درباره NTFS...

تحقیق در مورد تشریح لوله کشی ساختمان

تحقیق در مورد تشریح لوله کشی...

تحقیق در مورد کارآفرینی آموزشگاه word

تحقیق در مورد کارآفرینی آموزشگاه...

آداب و معاشرت اجتماعی 11 ص

آداب و معاشرت اجتماعی ...

تحقیق درباره NGN نسل آینده شبکه

تحقیق درباره NGN نسل آینده شبکه...

تحقیق در مورد تحلیل ارزشیابی

تحقیق در مورد...

تحقیق درمورد ادبیات و پیشینه تحقیق

تحقیق درمورد ادبیات و...

مقاله درمورد بنا های اوّلیه مسجد جامع کبیر یزد

مقاله درمورد بنا های...

آخر اتوبان اعتیاد بن بست است 63 ص

آخر اتوبان اعتیاد بن بست است 63...

آبهای زیرزمینی 28 ص

آبهای زیرزمینی 28...

تحقیق درباره یک سیستم خبره فازی – عصبی برای تشخیص (ترجمه شده)
تحقیق درباره یا می دانید معنی لغوی قران چیست
تحقیق درباره گزارشگری مالی و حسابداری XBRL
تحقیق درباره یوگا، تاریخچه و کلیت
تحقیق درباره یوگا
مقاله درباره روز معلم docx
تحقیق درباره رئالیسم
تحقیق درباره رهی معیری
تحقیق درباره آیات 1 10 سوره حجرات
مقاله درباره آشنائی با پروتکل FTP
مقاله درباره ساختار،‌ عملکرد و تأثیرات محیطی الکیل بنزن سولفونات خطی
تحقیق درباره آیات 1 10 سوره حجرات

کلمات کلیدی :منبع اطلاعا ساخه یااقان رانشی محوری حقیق درباره payan های مخلف یااقان رانشی چرخ دنده بخش های شکافه شده سایز فریم رانشی یااقان اساندارد اصالا کمپرسور محوری
  • ۹۶/۰۸/۰۹
  • فصل هنری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی